Technik organizacji reklamy

Drukuj
Opublikowano

 

Technik organizacji reklamy to zawód szerokoprofilowy, który łączy w sobie wiedzę ekonomiczną, plastyczną, psychologiczną, lingwistyczną oraz informatyczną.

rek2Podstawowym celem kształcenia w tym zawodzie jest przygotowanie absolwenta do wykonywania usług reklamowych, prowadzenia lub uczestniczenia w projektach promocyjnych różnych instytucji i firm oraz projektowaniu graficznym. Absolwenci kierunku mogą być zatrudniani w agencjach reklamowych, biurach ogłoszeń, mediach, agencjach, studiach graficznych i drukarniach. Mogą również podjąć pracę jako specjaliści d/s kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej w prasie, radiu i telewizji lub prowadzić działalność. 

 

Po skończonej szkole będziesz umiał:

  • planować, rezerwować i dokonywać zakupu powierzchni i czasu reklamowego w różnych rodzajach mediów,
  • testować projekty i przekazy reklamowe przed ich publikacją,
  • oceniać skuteczność i efektywność kampanii reklamowej,
  • tworzyć wizualizacje, identyfikacje firm i produktów (znaki graficzne i logotypy),
  • obsługiwać programy graficzne: Ilustrator, Photoshop, CorelDraw,
  • organizować działalność wystawienniczą oraz sprzedaż reklamy,
  • organizować promocje sprzedaży towarów i usług reklamowych,
  • współpracować z klientami, firmami polskimi i zagranicznymi,
  • oceniać komunikacyjną, artystyczną i estetyczną wartość przygotowanych reklam,
  • sporządzać budżet kampanii reklamowej,
  • pozyskiwać informacje o aktualnych trendach w reklamie,
  • porozumiewać się w języku obcym w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań zawodowych.

rek3Praca w reklamie jest pracą ciekawą, kreatywną oraz stwarzającą ciągle nowe wyzwania.

Pogoda

Zespół Szkół Usługowo-Hotelarskich i Gastronomicznych w Przemyślu