Warszawa

Drukuj
Opublikowano

6W dniach 12-14 czerwca 2017 uczestniczyliśmy w wycieczce do Warszawy.
Były to trzy dni pełne niezapomnianych wrażeń.
Pierwszy dzień.Wyruszyliśmy o świcie z Przemyśla i już przed południem zwiedzaliśmy Muzeum Powstania Warszawskiego, następnie złożyliśmy wizytę w Sejmie, gdzie podjęto nas obiadem. Po południu zakwaterowaliśmy się w hotelu i mieliśmy czas na przyjrzenie się miastu.

Drugi dzień był również „pracowity”, rano zwiedziliśmy Stadion Narodowy z zapleczem dla piłkarzy, następnie Centrum Nauki Kopernik, gdzie poznawaliśmy prawa przyrody poprzez samodzielne przeprowadzanie doświadczeń na interaktywnych wystawach. Po południu podziwialiśmy stolicę z tarasu widokowego Pałacu Kultury i Nauki, mieliśmy także możliwość zrobienia zakupów w nowoczesnej galerii handlowej Złote Tarasy. Do późnych godzin wieczornych zwiedzaliśmy Warszawę.
Trzeciego dnia kontynuowaliśmy zwiedzanie, między innymi byliśmy gośćmi w Pałacu Prezydenckim, przeszliśmy przez starówkę, gdzie widzieliśmy wiele ciekawych kamienic, Zamek Królewski i Kolumnę Zygmunta. Dużą frajdą okazała się wizyta w telewizji, gdzie oprócz zwiedzania spotkaliśmy się z Przemysławem Babiarzem, który oprowadził nas po jednym ze studiów redakcji sportowej. Następnie odwiedziliśmy Centrum Pieniądza NBP, gdzie czekały na nas atrakcje: skarbiec ze sztabą złota, ważącą 12,5 kg, którą można było podnieść, bankowóz,w którym znajduje się milion złotych w banknotach, cenne polskie numizmaty – w tym denar Bolesława Chrobrego – oraz złote monety z całego świata. Mogliśmy porozmawiać z wirtualnym bankierem, zapoznać się z jedną z większych w kraju kolekcji polskich monet i zajrzeć do wnętrza bankomatu. Byliśmy również w Łazienkach Królewskich. W drodze powrotnej zjedliśmy kolację w Konstancinie.W Przemyślu byliśmy o godz. 3 nad ranem.